Главная > Все новости > Інтерес європейських туристів до Києва стрімко зростає

Інтерес європейських туристів до Києва стрімко зростає

Управління туризму та промоцій КМДА завершило літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію Києва як туристичної локації для відпочинку. Промокампанія проводилася спільно з найбільшою лоукост-авіакомпанією Європи Ryanair. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

«Туристична привабливість Києва зростає з кожним роком. Тільки за півроку столицю відвідало майже 900 тисяч іноземних туристів. Поява на українських ринках авіаперевезень європейських лоукостерів посилила інтерес до столиці з боку європейців. Рекламна кампанія, яку ми проводили спільно з Ryanair, довела, що Київ є цікавим для іноземців», – зазначила Марина Хонда. 

Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німеччини, Великобританії та Ірландії і проводилася на сайті Ryanair та на сторінках лоукостера у соціальних мережах Facebook та Instagram.

За аналітичними даними авіакомпанії Ryanair, яка нещодавно передала звіт Управлінню туризму та промоцій, бронювання квитків до Києва у порівнянні з тим самим періодом минулого року виріс аж на 1537%.

Головними слоганами кампанії були: «Відпустка твоєї мрії у Києві», «Твій ідеальний вікенд у Києві», «Насолоджуйся літом у Києві».

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *