Главная > Все новости > Е-квиток хибить: що робити?

Е-квиток хибить: що робити?

Цього понеділка ввечері на деяких станціях метрополітену не працювали картки SmartCity. Це тривало кілька годин, спричинило ажіотаж і хвилю незадоволення серед пасажирів.

КП «Київський метрополітен» опублікував пам’ятку, як поводитись у випадках проблем із картками.

Як діяти, коли:

1). Некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина).
Потрібно зателефонувати на гарячу лінію оператора КП «ГІОЦ» 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення.

2). Некоректно спрацювала чи зламалась картка метро. 
Слід звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях «Майдан Незалежності», «Дорогожичі», «Дарниця», «Політехнічний інститут», «Почайна» та «Хрещатик» з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12-12.30

3). Некоректно спрацювала безконтактна банківська картка. 
Необхідно залишити інформацію ТУТ, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *